Thursday 17 March 2011

This is Life , enjoy it :)

Haii all :) frst.., let me intro you about this girl...her full name is Siti Fatimah Binti Azizan...you know what ? this is me :) oh , damn ! ok2...back to our topic... my age ? hurmm... I'm highschool girl :) 14 yo..still young right ? haha , my face always look childish and I'm the shortest one in my family...urghhh ==" ! nvm.... S.M.K Mengkuang is my lovely school ! It's the best of the Best school eva ! weh , mlas lahh nk ckap BI..over trlebih..ok2..dlu2..aq duk kt P.Pinang..eyalah..ayah aku qeja kt sna..mak aku qeja kt kedah...tp still stay kt P.pinang...but now..ktorang pndah..ktorang g kedah pulak sbb rumah kt kedah tuh dh siap...btw...aq still skolah kt mgkuang..aku ikodd ayh sbb ayh aq qeja pagi...so happy sbb aq xtukar skolahh...syg kodd law tukar skolah...dh bnyak knangan aq kt sna..syg sngt kwan2 kt mgkuang..ttp lepas nih aq hope hidup aq lebih bahagia dr dlu dan sedulunya...Life never bored so enjoy it all the time..but remember to study and remember who we are :) still love Allah and Rasullullah :) Ending story .. GoodBye ... have a nice day guys ! (^,^)/")

No comments:

Post a Comment